Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~EXARKUUN | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Filipek adresSkierniewice zarejestrowany08.09.2006 @09:53:05 ostatnio na stronie04.07.2017 @15:00:24

"Jeżeli masz kontrole, to znaczy że jedziesz za wolno"


Zaczynam...
I ciągle zastanawiam się czemu tak późno...


Pierwszego startu nie zapomnę NIGDY!
Trasy nie pamiętam wcale, pamiętam tylko adrenalinę przed odliczaniem i sprint do lasu, a tam odcięcie - dalej to sam do dziś nie wiem, jak ja to przejechałem i ciągle to we mnie rośnie - UWIELBIAM te momenty, ten niepokój przed startem i tą rezygnację gdy już nie mogę - aby tylko nie odpaść... Albo końcówkę - byle w trupa, byle do mety - zero myślenia, tylko kręcenie. Mistrzostwo świata.
R

Nie można być całe życie mistrzem, lecz jeśli nie możesz nim zostać nawet na chwilkę, to już wiadomo - jesz tylko skażone steki.
R

Stary, to co dla innych jest masakrą w życiu, to dla nas kurwa dzień powszedni. NIGDY nie dostajemy w prezencie łatwych rozwiązań.
Nas powinni sprzedawać z etykietami:"nieumiejętne posługiwanie się, grozi śmiercią" albo "tętno zawałowe - gwarantowane"
Nie jesteśmy łatwi w obejściu - w życiu nie wydajemy reszty - ale potrafimy dać serce na dłoni, tylko ktoś musi pokazać, że to dla niego coś warte bo inaczej podcina sobie tętnice.
R


Kiedyś, jeszcze jako dziecko zapytałem ją, jak jest w piekle. Matka odpowiedziała mi wtedy zadziwiająco pewnie, jakby już tam była, jakby to była autopsja, a nie wyobrażenie:

- Synku, w piekle na powitanie pokazują ci wszystkie twoje niewykorzystane szanse, pokazują, jak wyglądałoby twoje życie, gdybyś we właściwym czasie wybrał właściwe wyjście. A potem pokazują ci wszystkie te chwile szczęścia, które straciłeś śpiąc, wiesz, synuś, że my przesypiamy połowę życia? I tym wszystkich śpiochom takim jak ty pokazuje się w piekle, co mogliby w życiu osiągnąć, gdyby budzili się w porę.

- A potem? Mamusiu, co się dzieje potem, kiedy to już wszystko pokażą?

- Potem, synku, zostawiają cię samego z twoimi wyrzutami sumienia. Na całą wieczność. Nie ma już nic ani nikogo. Tylko ty i twoje wyrzuty sumienia...

Wojciech Kuczok
Gnój


Miejsce na mecie nigdy nie jest najważniejsze... Ogromną satysfakcję daje mi patrzenie w oczy uczestników, którzy kończą zmagania wiele minut czy nawet godzin po zwycięzcy. W ich oczach jest radość i duma. Są szczęśliwi, bo odnieśli okupione wysiłkiem i zmęczeniem zwycięstwo nad samym sobą.


Idziemy przez życie jak po rozpalonych węglach.
Patrzymy przed siebie, aby dojrzeć jakie jest piękne.
Nie myślimy co będzie dziś... Jutro...
A kiedy już coś zaplanujemy Bóg obraca to wszystko w pył i nic się nie spełnia...

"Po starcie całe życie sprowadza się do wybrania odpowiedniego przełożenia i kadencji"




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwexarkuun.digart.pl/
digarty523 komentarze1949 posty na forum31

komputer / sprzęt
się kręci

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~olinska    18.10.2008 @11:09:36
Dziękuję
~bakal    18.10.2008 @11:05:00
Dziękuję xD
-niebanalna1994    15.10.2008 @20:05:46
Dziękuję . ^^ jeszcze trochę i Franuś będzie pupilkiem digarta xD xD xDDD
~acrobat    09.10.2008 @23:04:39
imponujące zdjęcia + muzyka, jestem pod wrażeniem
_______
If I could, I would...
~sugarblue    09.10.2008 @11:18:03
myslalam ze to okna
w studio czy gdzies
dobre
~Ravage    25.09.2008 @21:23:26
to chyba dobrze, prawda? (;
dziękuję uprzejmie!!!
~amorphous    07.09.2008 @11:09:49
niezła galeria
...i dosyć pokaźna :P
pozdrawiam
_______

~bng123    17.08.2008 @15:21:04
nie nie, ja z tych co się na widokowym torze zabijają :D
ostatnio edytowane: 2008-08-17 18:39:10
_______
zapraszam do odwiedzenia mojej skromnej galerii >http://bng123.digart.pl/digarty/
~wonderfull    09.08.2008 @13:12:08
Nie, w czerni i bieli nie. To popsuje cały MÓJ zamysł.
~KSa    17.07.2008 @21:06:11
Pozdrawiam :D:D:D
~porcelain93    02.06.2008 @21:38:49
To dobrze W koncu to żelki :D
~meggreen    30.05.2008 @15:36:31
najprawdziwsze hmm... no nic ładne jest . Świetna galeria, urzekły mnie fotografie heineken'a, jack'a daniels'a i żelek, może dlatego, że uwielbiam to wszystko. Zachody też świetne. Chyba musze cześciej tu zaglądać, jest się z czego uczyć.
_______
Dążyć do perfekcji nie znaczy stawać się artystą.
~92daga    09.05.2008 @16:29:03
_______
~V4ult    08.05.2008 @21:35:36
szalom? tys potomkiem tych z gory Synaj ?> :P
~LMAO    08.05.2008 @19:08:25
Ładna galeria
(ciekawy komentarz dałeś do mojego zdjęcia Dzięki)
~mishel    08.05.2008 @19:04:34
Świetna galeria. Jestem pod wrażeniem
~natunia    08.05.2008 @18:58:41
dziękuje
_______
nie dziękuj tylko komentuj
~MariuszCiurzycki    07.05.2008 @15:58:32
Tak myślałem że dołożony
Zapraszam do mnie na odwiedziny
_______
Najlepszym podziękowaniem jest ocena i komentarz moich prac
http://mariuszciurzycki.digart.pl/digarty/
Więc skoro ja Cię oceniłem, miło mi będzie jeżeli zerkniesz do mnie
~MariuszCiurzycki    06.05.2008 @20:49:53
Świetne folio, jeżeli można-poobserwuję
_______
Najlepszym podziękowaniem jest ocena i komentarz moich prac
http://mariuszciurzycki.digart.pl/digarty/
Więc skoro ja Cię oceniłem, miło mi będzie jeżeli zerkniesz do mnie
~ciachens    25.03.2008 @11:02:39
racja zapewne. w koncu do niczego sie nie dojdzie rkecac sie w kolko wiec na cos sie trzeba zdecydowac. pozdrawiam.
~Maga83    19.03.2008 @17:50:26
u mnie też ale już tak zostawie pozdrawiam
~ooco    28.02.2008 @15:49:34
witka, nie musisz sie tak afiszować, ze to ja z imienia i nazwiska, mozesz usunąć?
_______
JEŚLI JA TOBIE TO I TY MNIE!!!
Zapraszam: http://www.ooco.one.uni.cc/

"Not everything that can be counted counts, and not everything that counts can be counted."
- Albert Einstein
~jarjar69    29.01.2008 @14:37:39
Karta pływacka mile widziana. pozdrawiam
~bledowski    28.01.2008 @19:21:38
dzięki.
_______
Oceny mile widziane...
~hlehlerehle    21.01.2008 @13:34:02
zapewne za ok 2 miesiace bedzie drukowana:P
_______
we send the love to the skull

wymieniajcie dowody na kreskowe kody wytatuowane z tylu glowy
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt